Followers

Wednesday, December 15, 2010

~ aku pelik dan heran lah ~

ermmm...mcm ner nk mula kan..yg pasti aku nk tau, silver yg btol2 silver leh karat ker??? karat yg betol2 karat...sebuln yg lalu, bf aku adiah kn necklace..sempena besday aku....aku pakai lah rantai tu..tanda aku hargai pemberian insan tersyg..huhuhu....THNX B...tu bkn mslh nye..the prob is, nape rantai tu karat???

mmg lah aku pakai rantai tu setiap masa...aku bawak g mandi jugak..tapi kn silver betol..tak kn leh karat plak...sedih lah..ni rantai yg ke 2 aku dpt dari KAMU...so, aku wat keptusan nk tanggl kn je rantai tu...nk pakai pon sedih...owg kedai tu kate silver betol..tapi karat....eeee....geram btol....

ni lah necklace tu....tp ni sebulan yg lalu...


TAPI KINI..........

dah berkarat....sedih btol...


so...apakah yg dpt disimpul kn daripada kejdian diatas...harus kah aku saman kedai tersebut??? atau saman penjual itu?? kuwa kn kate2 manis sehgga kami membeli nye??

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.