Followers

Thursday, December 23, 2010

~ kuku kakiku kaku ~

iyer...mmg nk cite pasal kuku..tapi bukn kuku kaki..tp kuku di tgn..hehehe..sopan kan??? aku tak tau ni tabiat ape..tp kompom2 tabiat buruk...ermm..aku suke gigit kuku..hahaha...hope KAMU tak lari pas bace post nie..lalalala....lau lari, aku kejo...:-)...


aku pon tak tau nape..yg pasti!!! aku tak leh berKUKU pjg..wlau pon, lau owg tgk tak lah pjg sgt...bab gigit aku ni gatal beno nk gigit kuku..hehehe...


ibu kate" ni ikot perangai ayah kamu lah nie..makin khusyuk tgk tv, mkin laju gigit kuku"...tu tak pe ag..plg aku tak thn lau ibu tny " kuku kaki ibu nie tak nk gigit???"...hahaha..mmg tak nk lah kan...


sebab tu lah bile aku rse kuku aku nie pjg ckit, aku akan potong..sebelum aku gigit..hahaha....kdg2 tak nmpk pon kuku tumbuh, tp aku potong gak...


agak2 ade tak jual ubat tak nk pjg kn kuku??? tak pon..ade ke petua tuk xnk bagi kuku pjg?? wujud ker?? hehehe.....




kuku aku yg dikesan sudah pjg...
operasi gigit menggigit bermula.....

JARI TELUNJUK...mangsa pertama...:-)

YEAH!!!!akhir nyer amek keputsan yg bijak...
POTONG KUKU !!!!!
sesi gigit pon TAMAT....

2 comments:

  1. ubat takde jual tak nak bagi kuku tumbuh..i ada alternatif lain..cabut je sume kuku yang ada..masalah giget kuku selesai..tamat n lariksssss

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.