Followers

Sunday, January 23, 2011

~ bape no tel TELEDERA ?? ~

ermm...aku suke bergambar..iyer!!! tu tak dpt dinafikan....
n aku rse aku tak de mslh ngn bende tu..begitu juga ngn owg sekeliling aku..
tapi tak tau lah lau ade yg tak suke...SORI...

tapi ape kah kene  mengena nya ngn tajuk entri aku??
aku nk bitaw perihal bf aku ni yg selalu menyakat aku bile aku nk bergambar..
ermmm..die dengki...sebab??
bab lau aku tangkap pic,aku akan tangkap pic aku sowg jer..
aku tak tgkp pic ngn die..
lau ngn die pon mesti ade jer yg tak cukup sifat...
seperti....tak nmpk mate...hidung separuh...tengkorak kepala tak lengkap..
n sewaktu dgn nya...
so nk tau ape di wat kat aku bile nmpk aku nk stat aktiviti amek gambar???

BUKTI2 AKU DIDERA....:-)

majuk...b men2 lah...

tak mau kwn..hehe...

aduh...mau penyek hidung aku lau ari2 mcm nie...

SAKIT !!!!
nota kaki:- TOLONG LAH SAYA !!!!!

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.