Followers

Tuesday, January 4, 2011

~ KAMI pasangan KUAT MAKAN ~

IYER!!!! aku n bf aku mmg kuat mkn...lau kuwa (dating)..ehemm...ehemmm...mesti ktowg akan pk tmp yg ktowg tak penah masuk ag...mcD mmg dah selalu pegi bab aku kan pengGILE mcD..KFC lau btol2 tringin jer..PIZZA plak msuk tapi tak knyg sgt lah..jejak je kaki kuwa kedai, mesti lapar balik..ishh..ishh...dasat2...


aku ajak bf g JOHNNY's...aku penah mkn ngn budk2 kelas..steambot nyer best..so nk lah kongsi kesedapan n keBESTan tu ngn bf...


so ktowg pon g lah restoren tu kat 1Utama...so mulah lah aktiviti mkn kat situ..
sedap ati aku tgk bf mkn ngn semangat...mkne nyer mknan tu kene la ngn tekak nyer...atau erti kate lain...pasni leh ajak bf dtg sini ag..hehehe....

ni yg bf pesan..
ape ntah name nyer..
tapi sedap..even dpt rase daging nyer jer...
hehehe...

mihun tomyam..sedap gak..
tp.....tak abis...lalala....

ni yg dinantikan....BEST!!!!

tq bf saya...
begitu tekun mkn...
bab tu saya syg kan KAMU....

thai tea...sedap..(bg yg suke lah)
bf tak suke..bru rs skit dah buat muka ketat...
aku suke..rse mcm air pndan...

nmpk tak ape yg aku cube nk tunjuk kn??
ibu jari cedera..kene air n mee yg sedg pns mendidih2...

nmpk tak kesan mee kat ibu jari tu??
berkesan tau...
CORAT CORET....

  • pas je jari melecur...bf tak dibenar kn berjaln di sebelah kiri saya...sakit nyer tak tertahan...rs mcm nk nangis...
  • muka aku smp monyok2 bab penat berjalan...smp lapar2 balik...lalala...itu perkara bese..
  • bf nk shopping baju...penat tggu kat dpn pintu fitting room...owg sebelah yg kuwa, nape bf tak kuwa2 ag nie?? cerewet nyer KAMU...hahaha...
  • slpas g OU, kami g mkn kat...kat...kat mane ntah..lupe!!!!!!
  • then g uptown....best2...!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.