Followers

Wednesday, January 12, 2011

~ warga MALAYSIA ~

entri kali nie aku nk shara pasal MyKad a.k.a IC...bukn aku tak der ic..cume..errmmm..malu plak nk cite..
hahahahaha.....oleh krn aku nie mls sgt nk bwk beg tyme kuwa, so aku pon amek inisiatif nk bwk ic jer...iyer tepat..aku tak bwk wit...hny ic semata- mata...bukn sehidung- hidung...

dgn tidk semena- mena...patik jatuh pengsan tuanku..eh..eh..bukn2..tu dialog filem p.ramlee...sambg2..pas aku smp umah, aku kuwa kn lah ic aku...
(dlm ati)..awat pelik beno ic aku nie..aduhhh..dah bengkok lah plak...ermmm....

ayah....ic ngah bengkok....
ngah g lah wat ic baru...pastu tros dftar SPR...
ngah terpinga2...pulak???..baiklah....

aku pon wat lah ic ngn asya n auni (classmate)....
ktowg nyer neves nk wat ic, mcm nk berperang...hahahahahha..
kelako lah tyme tu...
tak tau ape yg takut sgt...
cam tu ke bakal seorg wartawan??? lalalalala......

muka2 yg nk tukar ic...


neves tggu giliran...hehehe...

emok nk tukar alamat juga...

setel..besa btol..
nk gantung kat leher jer rse nyer..
huhuhuhuhuhuhu......


nota kaki:- sedia kn ic...SELAMAT MENGUNDI...hahahahaha....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.