Followers

Monday, February 21, 2011

~ asek g kenduri kawen org jer...aku bile plak???? ~

ok..ok...dari tajuk entri dah nmpk keGATALan aku terserlah..:p...aaaahhhh...tak kira...pagi ni aku nk gatal2 gak..kowg kasi or tak, aku nk gak...:-)

skg ni nk wat PENGAKUAN......AKU MMG SUKE G KENDURI KAWIN...
  • leh tgk pengantin...lawa ke tak??ensem ke tak?? huhuhu..sibuk je aku nie..bia lah pengantin tu mcm ner pon..kan??kan??
  • leh cuci2 mate...tgk tetamu2 yg hadir..hahaha..ayat skema giler...
  • aku suke tgk pelamin....ermm..lau leh, stiap kenduri yg aku nk g, aku nk tgkp gmbar tas pelamin tu....then, bile dah dpt peluang, aku posing mengalah kn pengantin...hahaha..
  • leh mkn best2....leh dapat TELUR....ttteeeetttt..mengapa aku besar kn huruf tersebut??...hahahaha...kowg jgn pk bukn2 kay...
  • yg paling penting.....sebab??? AKU NAK KAWIN!!!!!!!!!!! tapi tak tau bile...so bile g kenduri kawin owg nie, dpt lah gak ilham....sanding nk baju kaler aper...tetamu nk bagi aper...nk kek bape tingkat...nk telur baper bijik...ish2..mengapa aku ulang ag perkataan tu??? huhuhu...
19 feb aku g kenduri kawin...ermm...abg kepada kwn B aku kawen...faham tak?? tak pon mcm nie..B aku nie ade kwn..name kwn die IZAINI...abg izaini ni yg kawen..ok..terang jelas n nyata kan?? hehehe...

so, atas ajakan B n juga Izaini sendiri...aku pon dgn semgt waja, pergi lah ke kenduri tersebut...aku spt bese..b4 nk g mane2 sehari sebelum kejadian, mesti pk2 nk pakai baju aper...

lau dulu, pk baju jer...skg ni kene pk baju n tudung..matching ke tak...ok ke tak...

jadi ni lah hasil nyer..
baju cotton....inner kuning n shawl purple..
aku tak tau match ke tak..
yg pasti aku suke bab ade kaler POOH (kuning)...
hehehe...


ni lah IZAINI...adek kepada pengantin lelaki..
hye IZAINI...ape status awak ngn gadis di sebelah tu???
owh..kwn bese...(aku dah dpt agak ko akan jwb mcm tu)
hahaha....

ni plak HAIZAL n DAUS...
haizal ni sepupu kepada B aku...
daus ni plak student uitm gak..
tapi dah bih belajo dah..
tgh tggu company beso pggl die keje kot..lalalalala....

gadis yg ala2 gebu nie..huhuhu..
AIN nama nyer...
ape nk komen pasal die ek??
NO KOMEN!!!! :-)

ni plak name nyer...............
aduh..aku lupe..tggu jap ekk...aku cek kat fb...hahaha...(tgk fb jap)
ok dah..name kat fb die..AMIRUL HAKIM...

yg nie, aku kenali dgn name AMEER PAAN..
dah berpunya...hehehe..

yang ni plak...aduh!!!!
mls lah nk cite...
hahaha.....
aku n my B...

fokus pix ni adalah pengantin di belakang yer...
huhuhu....
so tgk pengantin di belakang...
BAKAL pengantin di depan tak usah di tgk..lalala..
BAKAL yer....di ulang..BAKAL....:P


ni plak MIRA n MOHD KHAIRUL FITRI a.k.a KAYU...
hahaha...nama penuh tu aku letak..
mereka ini SEDANG HANGAT BERKASIH..
seperti pasgn di ats juga..
tapi psgn di atas tu tak hangat sgt lah...dah suam2 kuku kambing..hahaha..


ape yg menarik tyme kenduri nie..isu TELUR adalah isu yg paling hangat...bab tu lah aku capital kan huruf2 telur tersebut..hehehe...tgk lah kat atas meje tu..bape byk telur daaaaa.....:p

nota kaki:- kenduri kawen n TELUR tak dpt di pisah kan...lau tyme kawen tak bagi TELUR...msti owg tertny2...eh?? tak bagi telur ker?? hehehe..padahal bukn nyer tak leh beli TELUR sendiri kat kedai..tapi TELUR tyme kenduri kawen juga yg spesel..kan??kan??kan?? 




0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.