Followers

Wednesday, February 9, 2011

~ bile EMO melanda ~

dah mane pon pompuan..emo tu lebih skit...hahaha...konon2 manje lah...
mcm aku..skit2 nk majuk, skit2 nk emo...bajet manje..dgn harapan ade owg nk pujuk..lalalala...

nk kate aku anak bongsu, mesti nye tak..aku der adek..
aku kire bongsu pompuan lah...so tak slh la nk emo lebih2 kan??

tak pon aku rase gen ibu aku ade dlm bdn aku ni lah..
ibu pon kuat emo gak...hahaha...

suatu hari yg hening...keEMOan ini tlah melanda aku dgn dasat nyer...
naper?? tak payah cite detail sgt lah..MALU!!!!!

cume rse kelako je bile bnd tu jadi sebabbbbbbb........................

aku tydo ngan tisu cap tesco..
mklum lah..tgh emo..
jgn tgk lame2...
mcm2 air ade kat tisu tu..
air mate, air hidung, air telinga...
ok2...cukup2...jgn pk bnde len...

hasil nyer tydo ngn tisu???
mate aku sepet....comey kan??
hahahhaa...

pape pon sempat g karok..
mate sepet?
ape lah sgt..bukn mate yg nk nyanyi...hahaha....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.