Followers

Monday, February 21, 2011

~ kisah ani sup utara ~

aku n asya mmg suka mkn kat ani sup..lau g sane aku ngn menu feveret aku...set sup perut..
asya plak set sup daging...aku pon tak tau ape yg spesel nyer ani sup utara nie..

tapi bile mknan dah smp, dgn pantas aku masuk kan beberapa sudu cili kicap kat dlm sup tu..
perrgghhhh....terbaek lah wei..berasap tinga aku..hahhaa...

aku mmg kua pedas..lau aku mkn bnde yg tak pedas, mesti rase mcm tak puas...so jln penyelesaian nyer..aku mkn lah cili api tu..lau mls sgt nk wat smbat belacan..aku mkn je cili tu sebijik2....

opppsss.....aku bukn nk cite kehebatan aku mengigit cili...tapi nk cite kisah yg berlaku di ani sup utara SEk 2 shah alam nie.....

pada suatu ptg...aku, asya, yatt n auni g lah kedai tu.....tergedik2..terlentuk2..tergelek2..kami berjalan..hahaha...

adek tu pon dtg..alaaa...adek tu...kenal tak?? adek yg amek order tu..hahaha....

asya:- bagi saya ais kosong...
auni:- saya pon same yer...
yatt:- saya juga....

asya:- set sup daging .
auni:- bwk sudu jer yer...nk mkn nasi lemak...

(nape iera tak de dlm diskusi tersebut??..bab aku tgh tgk menu...pening nk pilih yg mana...pdhala dah selalu dtg..nek hafal dah menu yg ade kat kedai nie...)

ok2..turn aku plak....

iera:- bagi saya set sup perut...air......(berfikir)
adek tu:- (berdiri dgn tegak...dlm hati ntah2 dah menympah aku bab lmbt sgt...hehhehe)

iera:- nak air sirap lah....sirap PENGANTIN tau.....:-)
adek tu:- (sengih2 kerang n teros blah)

tgh2 tggu mknan...ktowg pon mcm bese lah..aktiviti yg bese di lakukan....tgkap gambar lerrr............

aku n auni...

mana makanan saya nie...

ermmmm........lmbt nyer!!!!




sedg asyik bergambar....adek tu pon anta lah mkanan.....set sup smp...air pon smp..
tibe2 mate aku terpandang sesuatu yg aneh...huhuhu....


kowg tgk air bwh sekali tu...
boleh plak dowg tulis PENGANTIN kat dalam resit...
ok lah..aku terima..
adek tu mmg lurus owg nyer..hahaha


ok lah...abih lah bab tu...pas makn2...kami pon nk balik lah..yelah...dah mlm..kang lmbt masuk, kene marh nk pak guard plak.huhuhu..

aku pon g lah byr kat kaunter, wakil meja lah konon..yg len tak lart nk bangun...dah knyg...
tgh aku berdiri kat kaunter tu, dlm 3 or 4 owg staff ani sup leh plak nyanyi lagu "SELAMAT PENGANTIN BARU " kat aku....chaiit...kurg sopan...

nyanyi kuat plak tu..malu aku.....selepas kejadian tersebut..bile dowg nmpk aku mkn kat sane, dowg msti nyanyi lagu tu..even aku tak order air sirap....name air dlm resit tu ttp ade tulih PENGANTIN.....

nota kaki:- PENGANTIN....dtg la kepada ku....huhuhu

4 comments:

  1. tak penah g makan ani sup utara nih

    ReplyDelete
  2. haha! bila nk jd pengantin betoi2 ni weh?

    ReplyDelete
  3. huhuhu...lambat ag lah wei...hang lah jd pengntin dulu...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.