Followers

Thursday, February 17, 2011

~ nape bukan ceKATAK??? ~

ceKODOK vs ceKATAK...


hahahahahaha......aku suke suh ibu aku masak bnde kat atas nie..
aku suke mkn jer..kdg2 jer tolong ibu masak...lalalalala...
iyer..saya mmg malas nk masak....ag pon..ibu penah kater...
"takpe lah lau tak pandai msk, nt dah KAWEN...automatik pandai msk"
so..dgn itu, aku pon tak kish sgt lah pasal msk memasak nie..lalala...

entri aku kali ini...pasallllll..............
CEKODOK........
selalu..pas ibu dah msk mknan nie..
aku selalu tny..
"ibu, nape pggl ceKODOK?? nape tak pggl ceKATAK???"
kan same jer kodok n katak tu....
ibu pon tak tau nk jwb ape....

aku pon membuat kesinambungn soklan tersebut ke fb aku..
mcm2 respon aku dpt..
ade yg aku giler pon ader..
tapi aku tak kisah...

maslh nyer...smp skg aku tak tau ape jwpn nyer..
TOLONG LAH AKU!!!!!!!

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.