Followers

Tuesday, February 1, 2011

~ P dalam genggaman ~

b4 nie aku penah cite pasal aku belajo kete kan?? ermm...alhamdulillah...aku lulus tuk test ngn JPJ tu...
TQ AKAK JPJ....even muka die mcm nk mkn owg, n even die suke marah2...aku tak kisah lah..asal kn die bagi LULUS...hehehe...

pagi tu, kul 8.30 pg dah gerak g sekolah memamdu..pastu baru owg tu anta g tapak test tu...ermm..ramai giler owg nak amek test yer..
tyme otw g sane, mcm perasaan ade tau...nak terkucil..nak termuntah..nak lari balik pon ader..
cume aku berkate dlm ati, lau aku tak wat ari ni..aku tetap kene wat ari lain..nak tak nk kene wat gak...so??
dgn harapan yg tggi..aku pon smp lah ke tmp test tu....

beratur lah aku tuk amek no giliran...konon2 dtg lmbt dpt lah no byk2 skit....tibe2 kat kaunter...ermmm...dapt no 24...dlm ati "ish..awal nyer..bagi lah no 100 ker..200 ke.."hehehe...

no sudah tersemat di baju....

hahaha..tgk no tu jer..
lesen L tu jgn tgk ek...hahahaa....

kete dah beratur..tggu giliran nak nek bukit..
abg jpj...lulus kn saya yer.....



test yg 1st....nek bukit...then side parking pastu 3 penjuru...pastu baru lah kuwa ke jalan raya..ALHAMDULILLAH..aku lulus..yeah!!!! pasni leh la bawak kete..hehehe...

APA YG AKU FIKIR KAN:-
  • mesti lah nk lulus..lau tak malu beb ngn kwn, family n sewaktu dgn nyer..huhuhu
  • mcm bende aku pk..kate2 kazen aku terngiang2.."mok, jgn fail..tak de ag sedara mara kita yg fail..ko jgn nk malu kn kaum kita"..hahaha...
  • aku cian kat ayah aku..lau fail, mesti kene bayar ag tu amek test lagi..
  • aku tak larat nk test ag...penat lah...penantian 1 penyeksaan tau....


4 comments:

  1. salam....

    wah dah lulus yaaa....tahniah..

    ReplyDelete
  2. wsalam.....
    hehehehe...
    alhamdulillah...akhirnyer....

    ReplyDelete
  3. plg benci blaja driving..panas..kene beratur..slmt lepas kan?hehe

    ReplyDelete
  4. ekmal..tu lah pasal..
    2 jam belajar tak kuwa2 kete..
    berpeluh2 badan tiak sume lah..huhuhu...
    alhamdulillah..lepas sudah...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.