Followers

Tuesday, February 22, 2011

~ tulisan ARIAL 11 ~

aku tydo lmbt ag ari ni..keje byk wei..tolong wat leh tak?? huhuhu......skg ni tgh wat movie review...cite EAT PRAY LOVE..aku dah tgk cite ni ngn B kat wayang...tapi suh B beli cd ni ag bab nk wat assgmnt...

assgmnt ni kene tulih tgn...tapi aku rajin, taip kat laptop dulu..then salin balim kat kertas..yelah...tulis in english..atleast lau taip kat laptop, leh tau lau der slh ejaan or grammer...mklum lah...aku ni kurg bijak skit english2 nie..huhuhu....

tg asyik tulis2...aku tgk lah tulisan aku nie...cantek mmg cantek..hahaha..perasan sudah mali..
cume aku nk cari mane yg sering dowg kate tulisan aku mcm ARIAL 11...tak same pon...
dah lah kene tulih kat kertas yg tak der garisan....dah rupe ape dah tulisan aku...mcm nek turun bukit..hahaha....


ni lah tulisan aku..
tyme rajin nmpk lah kemas skit...huhuhu..
ak jelas kan??
saje tak nk jelas kan..
bia juling2 mate kome nk bace tulisan kawn....
hahaha......
nota tgn:- saya SUKE tulisan TANGAN saya!!!!!!

2 comments:

  1. hee
    ape laa~

    dtg dr blog syahidi
    lagu yg best
    xlame lg saye nk wt contest lagu blog paling best
    so keep it up ok

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.