Followers

Thursday, February 10, 2011

~ UNFORTUNATE 1 - terkunci dalam BILIK SENDIRI???? ~

ermm..tanggal 9 feb 2011....di waktu subuh yg hening ag sejuk..ermmm...sejuk sgt tyme tu...jam hp aku berbunyi lagu BONAMANA- SUPER JUNIOR....aaaaaaa!!!!!!!!!!!!! dowg sume ensem kan?? lau dpt..kompom sebulan tak kuwa umah..hahaha..kalau dpt...persoalan nyer...dpt ker???huhuhuhu.....

aku dgr rumet aku bgun...tak nmpk bab gelap yer...harap maklum...kami tydo tutup lampu..
tibe2..jeng..jeng..jeng....

ayu:- haaa...kite terkunci...pintu tak leh bukak...
iera yg sdg baring:- ermm....jgn wta lawak lah..betol2 lah bukak pintu tu yu....(pgglan manje ayu..bukn ikan yu)
ayu:- betol lah wei...tak leh bukak...
iera pon bgun dgn malas- mlsan:- wat lawak lah..(smbil bukak lampu n pulas tombol pintu)..eeeee.....mmg tak leh bukak lah wei...
ayu:- alaaa...mcm mane nie???

pastu dua2 nye dgn muka selamber...baring balik n nak smbung tydo..huhuhu..uat2 tydo dua2 nie..
dlm tgh baring2 tu...ayu pon kol lah kwn2 die..mtk no fon ajk kolej nie..dgn harapan leh lah ktowg nie kuwa...

then, aku kol student yg urus kn KEBAJIKAN penduduk2 kolej MELATI...

iera:- askum..izzati ek..kami....(tak sempat nk ckp)
izzati:- owhhh..yg bilik terkunci tu ek?? jap yer..nt saya kol org...(org mane..aku pon tak tau)
iera:-ok2..terima kasih yer....

dlm setgh jam...sempat ktowg tydo balik...ajk tu ketuk pintu...tok..tok..tok...then die tny..."kowg tak leh kuwa ek???"

aku n ayu??? berpndngn sesama sendiri..n berbisik sesama kami..lau leh kuwa, dari tadi dah kuwa..tak lah mtk tolong...ape punye soklan lah budk tu bg...sush mengalahkn soklan final.....

msih tk de sape yg dtg tolong kami...ayu dah merengek..yelah..die der kelas kul 10pg..mujur aku nyer kelas kul 2 ptg...dlm kul 8.50, aku kol opis Melati..

iera:- askum..akak...kami terkunci....
staff:- haaa?? terkunci?? no bilik adek??
iera:- 4b-01-31
staff:- name??
iera:- mahirah zakaria
staff:- no tel??
iera:- 0173?????9
staff:- adek leh tggu kejp tak?? sbb staff yg urus kn msuk keje kuk 9...adek der kelas ker??
iera:- sy tak de kelas..tapi rumet sy ade kul 10 nt..
staff:- ok2...tggu jap yer...

dlm kul 9.30...masih tiada ape2..aku n ayu dah goncang2 kn pintu mcm nk roboh dah....tapi bese lah..kudrat wanita..ape lah sgt..hihihihi...

kami pon penat..duk lah kat katil masing2..tibe2.....

ayu:- lipas!!!!!!!! (teroa amek penyapu n kejo lipas tu_
iera:-(teros lompat atas katil)

tok..tok..tok...ade owg ketuk pintu,...

ayu jwab...masuk lah.....(walaupon...................)

staff wanita bersuara.."adek..tak leh kuwa yer.."

aku n ayu terpinga2...tu soklan ke jawapan?? kompom2 lah tak leh kuwa..
lau tak, takkn pggl dowg..hahaha..lawak lah...

aku n ayu duk lah tas katil diam2...aku bace buku mandarin..ptg nyer nk kuiz...
bebel2 lah si ayu ni bab nk g kelas n nk kencing...

member aku, asya plak mesej aku..bile nk setel bilik ko tu?? aku nk kencing nie...
aku pon reply..g je lah..asal kn pakai sopan...

dlm stgh jam mcm tu baru lah setel leh bukak pintu bilik kami..
ayu teros mencicit kuwa nk mandi...tapi b4 tu.....
akak tu tny sok lan CEPUCEMAS ag...."hai...tak mandi ag ker???"

errmmm..aku tak tau nk ckp ape dah...kami diam jer n sengih2 macm kambing....

tu lah kisah MALANG aku tuk 9 Feb 2011 nie....

ni lah punca kami TERKUNCI dlm bilik sendiri..
sadis tol!!!!

kami sdg diselamat kan..
abg lah HERO kami!!!!
hhehehhee...
lubang sudah pintu bilik kami....

ermm...tombol yg lame tak berguna ag..
dah pencen...

YEAH!!!!!! kami dpt tombol yg baru..
lebih kilat n lebih lembut..
nyumm...nyummm..
huhuhu....

aku bersama AYU ADILA..
iyer!!!! kami lah yg terkunci dlm bilik tu...
huhuhu....
tak sia2 abg tu slmt kn kami..
KAMI COMEY!!!!!
;-p

best rumet ever!!!!.

nota kaki:- TERIMA KASIH kepada ABG yg bantu kami...
TERIMA KASIH kat staff melati..bab layan kami dgn sabar n baik..
TERIMA KASIH kepada sape2 yg terlibat secara lgsg atau tidk lgsg dlm proses kisah ini..huhuhuhu..
lipas!!! iyer..tak lupe pada lipas..hehehhee...

nota tgn plak:- nape tajuk entri ni UNFORTUNATE 1??? iyer..sememangnye bab ade smbungan...
UNFORTUNATE 2......bace tau!!!

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.