Followers

Monday, February 14, 2011

~ UNFORTUNATE 2...baju hilang !!!! ~

uuuwwwaaaaa......(nangis gedix)..huhu..sedih nyer...br taip tajuk, aku rse mcm nk meleleh dah air mata wanita aku nie..hahaha...over sgt tau...

iyer...entri ni kesinambungan dri entri lepas..pas aku kene kunci di bilik sendiri tu....
setelah bebas dari bilik itu aku pon g lah mandi n wat pape yg patut...bese lah pas mandi, aku akan g bilik ampaian..nk amek bende2 yg aku dah jemur semlm...

smp je kat ampaian.....1,2,3,4,5..aikk...mane baju aku ag 1 ni???
tak puas ati..kira ag....1,2,.3,4,5...aaallllaaaa...baju ape yg tak de nie..tny aku dlm ati..

aku pon pk lah..semlm aku pakai tudung kuning..ok ade...
kelas ptg semlm aku pakai baju putih n cardigan itam...ok ade..
ermmm...pg semlm aku pakai  baju belang2 FOS....ehh!!! TAK DER!!!!

isshh...mane plak baju aku nie...
hanger n penyerpit baju elok je kat tmp nyer...tp baju aku lesap..
tyme tu, Tuhan aje yg tau perasaan aku..nk nangis jer rase nyer...

balik bilik....teros msj..
"B....baju belang2 FOS tu hilang"...

tu je lah yg mampu aku luah kan...sedih sgt wei..
dulu kasut yg B beli kn pon hilang....bende yg kecik2 pon leh gak dowg curi..
pelik aku..same ke saiz aku ngn "si pengambil" tu???

errmmm...sekg ni aku kembali tenang...cume tadi g JJ Bukit Raja, sggh FOS...ade nmpk baju tu..
tp malang tak de saiz...tapi B dah kate nk cari kn gak yg same...huhuhu..
SUKE!!!! SUKE!!!!

ni lah baju yg hilang tu....

baru 2 kali pakai baju nie..
dah hilang..
PULANGKAN!!!!

nak baju ni gak!!!
bab bile pakai baju nie, aku rse aku comey..
kaler2 macm eskem paddle pop..
huhuhuhu....

nota pesanan:- sape2 yg TERambil baju aku tu...tak pe lah..
tak payah lah pulg kan...mane tau kowg dah selmt pakai kan...
kowg der kurap ke...panau ker...tak nk lah aku..
aku REDHA....huhuhu....

nota ingatan:- B ku SAYANG....jgn lupe ganti lik baju syg tu yer..
lurve u B.....

3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. sejibik macam bju aku,haha!tapi bukan aku tak amik ye~ =PP~

    ReplyDelete
  3. hahaha....sedih lah wei...tapi skg tak ag..
    bab bf aku dah ganti yg baru...lalala...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.