Followers

Thursday, March 10, 2011

~hantu...hantu..hantu ~

hihihihi......nape aku letak tajuk entri nie ek?? aku pon tak bape nk pasti..
cume aku der bnde nk share...so lau kowg der pendapat ttg nie, bitaw lah aku ek...

pada suatu ari....pada event kolokium....aku sembang2 ngn sowg gurl nie...

erna:- wei...kat dlm mate ko tu ape?? luka ker??

iera:- ntah lah wei..aku pon tak tau.....dah lame dah ader....ramai owg tegur....

erna:- ko tak g check ker??

iera:- dah, doc kate tak de pape...so aku tak kisah sgt lah...

erna:- tu taik lalat lah....dlm mata ko ade taik lalat..mesti ko leh nmpk HANTU kan???

iera:- haaaaaaaaa......?????????????????? (terpinga-pinga)

(smp skg masih berfikir2 betol ke ape yg erna ckp tu????)

2 comments:

  1. hye iera!
    thnks coz sudi follow.
    love all the mimik muke :)
    cute cute cute.

    ReplyDelete
  2. hye cokelat...
    thnx yer.....:-)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.