Followers

Saturday, March 19, 2011

~ nak keje ape ek? ~

assalamualaikum wbt..skg ni nk dekat kul 3pg...aku dah selamat gosok gg n bsuh muka..tapi mata tak ngntok ag...mane tak, aku dah munim nescafe 3 in 1 tadi...huhuhu...

tgh sowg2 melayan perasaan ni, aku tringt lah pasal perbualan ngn ibu tadi...ermmm...windu nye kat ibu n ayah...dah lame tak lik kuala selangor.....

pas je abih ckp ngn ibu, teros nangis..tak tahan lah wei...windu sgt..hehehe...

dalm perbualan ibu tny, makcik aku yg kat shah alam ni ade kol tak..bab die nk mtk tolong keje kat stesen minyak die....nk keje mcm ner..assgmnt ak pon tak penah2 abih..makin byk ade lah..huhuhu....

so pas jer letak aku pon pk2....lebih kurg 4 buln cuti b4 aku nk g praktikal buln 9 nt...ape aku nk wat??
takkn nk duk umah...makan..tgk tv..tydo...ermmm...mmg mcm belon lah badan aku....

aku pk nk keje kat tmp lama....kat DE PALMA HOTEL kuala selangor...

ke nk keje kat ESSO makcik aku nie??

meh2 sini..nk gosip skit..heheh..kuala sel kn...die kan..nk bukak mcD dah..heheheh...
so aku pon berpk2 lau aku tak dpt keje kat de palma tu, aku nk keje mcd lah...

ish..ish..ish...alangkah hepi nyer kau lau dpt keje kat mcd..ari2 aku leh mkn big mac..lalala...
ni lah angan2 aku...huhuhu...

tapi tak tau lah wei mane yg ok....hope dpt lah keje kat de palma tu.....bab aku dah keje kat sane 6 bulan...so tau lah selok belok keje kat sane...

DOA KAN EMOK YER !!!!!(hope dapt keje kat depalma..hehehe)

lau keje de palma leh jadi mcm2....
ni pakai tyme tema askar....

gadis ayu berbaju kurung..
tyme bulan pose....

FnB sejati...hahaha...

tema India..
best2 dpt mkn sari...

tyme pose best..
leh posing kat pelamin..hehhee....
(tapi pakai tag nama)
nota kaki:- SAYA NK KEJE kat de palma...best2!!!!!


SELAMAT MEMBACA....
TQ....

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.