Followers

Wednesday, April 27, 2011

'AKU GILER SHOPPING'

'AKU GILER SHOPPING'



Fad Ali wat contest ag..
jom join ramai- ramai...SINI

aku suka dan minat sangat2 kat satu brand nie..
PLAYEZ GIRLS...
tempat yang selalu aku terjah tuk menyoppingkan diri beli barang2 nie kat
SUNWAY PYRAMID dan juga BERJAYA TIMES SQUARE
kat sini ape yang aku selalu beli??
selalu nya aku beli baju, kasut dan beg..
huhuhu...
macam banyak jer....

dulu....sebulan sekali aku akan pergi kedai PLAYEZ GIRLS nie
tuk menghabiskan wit beli barang-barang dowg...
hehehe...dan yang paling aku suka...
aku akan beli jenis barang yang sama....
tapi kaler je lain...
maksud nye????
baju tu saiz, corak semua sama...
kaler jer lain...so aku akan tros amek 3 helai sekali...
lalalalaalala.....

agpon harga nya tak lah mahal sangat..
sesuai untuk yang berstatus pelajar macam aku nie..
kira kalau korang beli perfume harga seraus ringgit,
korang boleh dapat 3 barang kat PLAYEZ nie..
huhuhu...
tak mahal kan???

so ape lagi??
serang!!!!!!!!

nak tengok koleksi 
PLAYEZ GIRLS aku??

ni lah koleksi PLAYEZ GILRS yang aku beli

Baju dan beg dari PLAYEZ GIRLS...

Fad leh lah tgk PLAYEZ GILRS
lau nak tau emok ni GILER SHOPPING ke tak..
hehehe.....

nota kaki:- nebes tuk kali ke-2 laaa....ni contest ke 2 yang aku join dari Fad Ali..
moh kawan- kawan..jom kita join contest. 'AKU GILER SHOPPING' nie....
aku
BUKAN PLAYEZ GIRLS ok!!!!
hehehehehe....

2 comments:

  1. SELALUNYA ORG YANG SUKA PLAYERZ SUKA ROXY JUGAK XD

    ReplyDelete
  2. singgah bc n3 d sini...

    singgah2 la disini

    http://akutetapaku85.blogspot.com/

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.