Followers

Thursday, April 21, 2011

~ entri KHAS untuk FAD ALI! ~

Assalamualaikum....
sikit nye followers die...iyer ker?? dan2 jer...sekali aku tgk SINI..huhhh..lagi ramai dari aku tau...

FAD ALI..owh...anda bergurau senda di hari ini yer...
apa yang FAD gurau kan?? lihat..lihat..lihat bawah ini....


fuhhh....Fad kate followers aku yang tak smp seratus ni banyak??
bila aku tgk followers dia..ag byk dari aku kot..hahahaha...Fad buat lawak ek...

so sape2 yang nak kenal ngn Fad..leh lah tgk SINI...
leh kenal2..ngorat2..lalala.....
tak tau leh ke tak..aku gurau-gurau jer..sebab kat FB Fad..relationship status dah bertunang..ttteeettt...no komen..huhuhuhu....

nota kaki:- Fad nak g Pulau Kapas ek....emok dah promote blog...jgn lupa beli kan pape tuk emoh..huhuhu.....

2 comments:

  1. wahhhh....ni cam kene beli dah nih..hahahah..

    thanx emok...

    bab yang tunang tuh..tettt!!..haha..

    tapi kalu nak ngorat sile lah..hahahah

    ReplyDelete
  2. hahaha...fad jangan gatal2 yer..
    nt tunang marah..huhuhu...
    bagus2...harus beli kay....

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.