Followers

Friday, April 15, 2011

~ semakin HAMPIR...semakin JAUH `

Assalamualaikum...
sekarang ni, aku dalam kelas...kalau diikut kan hari ni hari terakhir tuk semester lima nie...insyaAllah.aku dan rakan- rakan yang lain akan buat praktikal bulan sembilan nanti.....

even hari ni hari terakhir, tapi aku pon tak tau ape perasaan aku sebenarnya...sedih?? gembira?? tak sabar?? meronta- ronta?? entah lah...aku pun tak berapa nak faham...

tapi hati aku ni, Tuhan aje yang tahu....so, dari kejauhan ni, aku nak MINTAK MAAF kat semua kenalan yang mengenali aku terutama rakan- rakan sekelas aku...

aku nak mintak maaf jikalau sepanjang perkenalan kita, aku ade buat kamu semua terasa, sakit hati dan sebagainya...walau apa pun yang kamu semua anggap pada aku, aku tak ambil series...aku anggap tu semua asam garam dalam persahabatan..

aku doa kan kamu semua mendapat kejayaan yang kamu semua ingin kan....insyaAllah....

aku SEDIH..
tapi aku rase tak perlu lah aku tunjuk kan perasaan ni...

kenangan bersama kamu semua tak mungkin aku lupa..
TERIMA KASIH UNTUK SEMUA.....
nota kaki:- halal kan segala yang telah jadi antara kita....

2 comments:

  1. singgah sini!...

    kwan beloger!

    singgah belog fad oke~

    ReplyDelete
  2. thnx fad.....
    nt iera dtg yer...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.