Followers

Sunday, July 10, 2011

~ aku dan mata palsu ~

Assalamualaikum....dulu aku suka tgk gurl2 pakai lens...yelah...nmpk sweet sgt..mata beso jer..aku pon berangan nak pakai..tapi tak berani....yelah..tak cuba lagi kan..so skg nie..jeng..jeng..jeng...aku dah pakai lens!!!!! hahaha..tyme gedik dah dtg..jadi macam tu lah.....buang tebiat..lalalalala....

so malas nak ckp banyak...ni lah gambar aku tyme berlens...lens kaler grey..jgn gelak..:))


tu lah 1st lens yg aku pakai....pastu rase macam comel plak bile aku pakai lens...:))...
perasan sudah!!! so, aku pon gatal2 tangan, dengan duit yang mencukupi..g lah beli lens lagi....teros beli 2 pasang..kaler hazel dgn black...eee...suke sgt tau!!!...

bila pakai lens nie..rasa mata aku beso skit..so tak der lah owg kate mata aku sepet n macam mualaf...huhuhu..dan yang paling penting..bila encik BF marah2 jer..dengan pantas aku jegil kan mata aku beso- beso..malang nyer die akan kate...'tak takut pon'..chhaiittt...penat jer urat2 mata aku nie bergerak....:))


ni lah rupe nyer aku pakai lens kaler hazel....mata nak terbuntang jer..hahaha....
harapan lepas nie..nak kumpul lens ag lah..tapi tak mau lah kaler pelik2..nt orang takut nak jumpe aku...kaler-kaler yang ala2 natural leh lah...kan????

cuit-cuit:-

  • ibu panggil selalu kate aku 'bermata palsu'
  • ibu juga selalu kate ' kak ngah ni..asal nak keluar jer nangis...asal nak keluar jer nangis'...mana tak nyer...kadang2 pakai lens nie ok...kene tyme die nak meragam..abih merah- merah mata aku...huhuhu...
  • ibu selalu gak kate ' ibu pon nek sedih bile kak ngah pakai lens..berair bijik mata'..
  • ni aku yg kate...'ibu sgt prihatin !!!' 

TQ SUDI BACA...
LURVE, EMOK :))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.