Followers

Thursday, July 14, 2011

~ eh??? perut buncit...cover lah ckit!!! ~

Assalamulaikum...entri pagi-pagi buta ni aku nak story mori kat pembaca semua pasal perut yang buncit....eeee...saper yang suka perut buncit...tambah lagi perempuan..kan?? kalau boleh semua nak perut nampak slim jer..pakai baju pape pon nampak ok dan cantek......ishh...aku dah mula cakap macam pakar permakanan nie..hahaha.....


aku pon mengalami masalah yang sama....mungkin kerana tabiat aku yang suka makan bersulam kan air..membuat kan perut jadi macam ni kot...tu lah..kata orang tu tak mau dengar...ok...ade pembaca dah busan ker?? kalau ade..pegi dapur kejap...amek epal hijau..makan...:))


tapi...kadang-kadang aku berasa pelik dan heran bila ade jer insan- insan yang jumpe aku..dan tegur perut aku begitu kempis lagi..apakah rahsia nya??? luaran nya aku hny tersenyum bangga..namun dalam hati aku jer yang tau...*korang tau tak betapa seksa nya aku tahan nafas nie?? hahaha....


sebagai perempuan..aku pon mengambil tindakan bagi mengempiskan perut..nama nak g jogging atau senaman..errmmm...memang harapanlah...malas sangat...tapi bila badan naik, pandai plak merungut..huhuhu...


jalan penyelesaiannya???tttaaaaaadddaaaaaa..................



iyer...ini lah bende yang byk membantu aku dalam proses mengempis kan perut..harga pon tak lah mahal sgt...sebelum keluar dating..huhuhu..pakai lah dulu..tapi jgn tanya kenapa lah kalau pasangan anda tanya "ish, ape bau minyak angin nie??"..:))


sebelum tido pon boleh lah sapu dekat perut....ape rasa nyer?? memang panas...maklumlah..extra hot!!!!
tapi nak cantik kan?? tahan lah sikit.....SELAMAT MENCUBA!!!!


ni lah hasil nyer...ni kompom tak tahan nafas...
hahahahaha.....
CUBA tau!!!!

2 comments:

  1. hasil mengskipping kan diri.hehehehe

    ReplyDelete
  2. assalam.. jom jalan2 kat blog saya..
    http://teratakkasihtiqah.blogspot.com/2014/05/oh-nooooo-perut-buncit.html

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.