Followers

Sunday, July 24, 2011

~ HAZAMA!!! entri untuk si 'kabel' ~

Assalamualaikum...kepada peminat HAZAMA...jgn jeles..raya rahun nie aku nak g beraya umah Pak Lang a.k.a Hazama..*eeeee...sebut nama die pon dah wat aku histeria*...

mesti korang kate aku poyo kan? yelah..pose pon belum lagi tapi dah berangan nak beraya rumah hazama..macam lah hazama kenal aku?? hahaha...ader aku kisah?????????...aku nak pegi gak rumah die..nak luahkan isi hati aku nie dekat die...nak bitaw die yang aku MINNNNAAAATTTTTTTTTTTTTTT sgt2 kat die..lalala...*peminat mintak lempang* :))

aku konfiden sgt nak beraya rumah hazama nie sebab ader kabel..lalala...si 'kabel' yang ajak aku beraya rumah hazama..best kan...kepada si'kabel' kalau kau tipu aku..aku pijak kaki kau..hahaha....

aku ade bukti ko ajak aku gi beraya rumah hazama......tak caya???

si'kabel' membuat pengakuan..
aku semakin teruja...
Hazama akan menjadi milik ku...:))
*perasan*

aku menjadi semakin gedik...hahaha...
nak peluk Hazama!!!!
*lempang sikit budak ni*

tido tak lena...
teringat kan Hazama...huhu
parah dah aku nie...

HAZAMA...kawwwwttiimmmm...

entri tak dapat diteruskan..kerana penulis mengalami serangan angau yang teruk terhadap Hazama..hahaha..
overlah aku nie!!!!

p/s:-hey Soul Brother!!!! :))

3 comments:

  1. seriously, i really dont know is hazama. i was though he is the girl. Really numb about him..

    org xde astro la kata kan.. hihi~

    ReplyDelete
  2. tanya sama pokok mengapa cinta teragung....

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.