Followers

Friday, July 15, 2011

~ lagi U peluh, lagi I suka tau ~

Assalamualaikum....rambut adalah mahkota wanita..ok..aku dah stat nak wat iklan syampu plak..huhu...kita dah biasa sgt dengan ayat tu kan? yelah, perempuan kan...mana yang tak nak rambut cantek...dan tak semestinya perempuan yang berambut lurus jer cantek tau...ade gak perempuan yang rambut kerinting cantek..kan?? semua tu pemberian Allah SWT.....:))

ape yang aku nak share dengan korang pagi ni?? mengenai syampu...korang nak tau, lau tak nak tau pon aku nak bitaw gak..aku ni jenis yang suka tgk rambut perempuan....bila aku tengok rambut dorang..panjang, terurus..dengan serta merta aku akan label kan perempuan tu cantek...entah..dari dulu lagi macam tu...

sebab tu lah aku cukup menjaga rambut aku..walau pon rambut aku tak lah lawa mane..so and so lah..huhu...
yelah, orang biasa kan..mana ade wit nak g salun selalu...kering kan rambut pon duk depan kipas jer...huhuhu..

syampu ape yang aku guna...haaa..tgk gambar bawah ni....

syampu ni lah aku guna...korang harus cuba syampu ni tau...sebab????

  • bau wangi...hehehe....
  • lepas pakai, rambut kita senang disikat...walaupun rambut tengah basah...
  • LAGI PELUH, LAGI WANGI.....
tak caya?? betol wei...cuba lah...bila korang pakai syampu nie, bila kepala korang berpeluh bau wangi tu akan naik...bukan naik angin..tapi akan bau lebih kuat...sehingga orang yang dekat dengan korang akan tegur..ermmmm...wangi nyer...percaya lah...aku penah mengalaminya...:p

Herbal Essences ni byk lagi syampu..tapi aku suka yang kat atas tu...selain dari pengaruh iklan KELAPA dan ORKID, syampu ni memang sesuai untuk gurl yang free hair...tak payah lah risau rambut kita berbau bila keluar dating siang sampai malam...

ni lah koleksi syampu Herbal Essences yang ade...dan aku?? aku pernah guna semua...
syampu ni agak mahal ckit...syampu RM16.99 dan conditioner RM16.99 gak...jadi, bila syampu ni turun harga..memg aku borong berhabis - habisan...sebab tu lah kat bilik aku banyak stok syampu nie...:))

p/s:- teringat rumet tyme kat UiTM dulu...smp sekarang guna syampu nie....terpengaruh dgn bau KELAPA ORKID yang dtg dari kepala aku :))

3 comments:

  1. tajuk entry dah macam lucah pulak..muahahaha..baru semangat nak bace..tetibe pasal syampoo..wakaka.

    ReplyDelete
  2. ko memg suka lucah2 kan?? nakal tau ika nie..huhu...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.