Followers

Thursday, July 21, 2011

~ mr.Johnny's ~

Assalamualaikum....dah kul 2 pagi nie..mata tak ngantok..tapi perut dah berkarok nie..maka dgn ini saya akan menceritakan.tentanggggg.....iyer..pasal makan..hahaha.....

aku mmg suka makan..sebab tu lah..aku nie kurang kurus..lalala...aku bukan gemuk..tapi gebu...dan yang paling utama, aku mmg tak suka diet...iyer lah..rugi diet diet nie..bazir makanan...kan?? hahaha....

beberapa minggu yang lalu..huhu..aku g makan..ngn encik.BF dan juga kawan kepada encik.BF...makan kat ner?? mesti lah kat Johnny's..ape yg best nye pasal restoren nie?? haaa..meh sini aku bitaw...

sape yang suka makan steambot suka lah kedai ni...aku ni jenis tak kisah..makan pape pon aku bedal..asal kan halal dan tak der kaitan dengan susu atau pun keju..aku tak suka keju a.k.a cheese...aku kan orang melayu..makan belacan jer..huhuhu..*gelak mtk penampor...

sebelum aku promote ag pasal restoren nie..korang tgk lah gambar2 yang sempat diambil...(bukan aku yang amek pon)..

ini ialah ain...
kawan kepada encik.BF...
comey kan??
suka tgk mata die...
besoooo.....punyer.....:))

yg ini ialah Wan a.k.a tukang amek gambar..
hehehe..
lebih mudah, BF kepada ain....

ini ialah aku a.k.a Limah yang Superstar..hahaha..
bukan aku cakap..
Wan yg cakap tau..jgn jeles
*lempang laju2...:))



sape yang tak penah makan johnny's ag..pegi lah...anda tak akan menyesal...pencuci mulut semua sedap..ermmmm...mungkin sebab aku suka...so semua bende sedap..hahaha...

kami pergi makan dekat JUSCO AU2, Setiawangsa....aku kecewa sgt pergi tyme nie..sebab AF9 dah abih...aku nak tgk hazama....HAZAMAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!! KAWWWWWWWTIMMMMMMM!!!


*taknak taip dah..teringat kat hazama..kecewa tak dapat jumpe die..korang jgn lupe pergi johnny's tau...

p/s:- CINTA TERAGUNG...:))

0 comments:

Post a Comment

Komen anda dihargai.