Followers

Sunday, July 10, 2011

~ nampak sangat dah lama tak bukak blog ~

Assalamualaikum....pagi ni aku mmg saje tak nak tydo..nak blog walking...hehe...mengisi masa terluang...tibe-tibe aku teringat contest yang aku masuk tyme aku kat uitm sem lepas....tak der lah mengharap nak menang..tibe- tibe jer tringat...so aku pon pegi lah kat blog MUNI yg wat contest KISAH PALING MENYAYAT HATI....

walaupon aku tak menang..tak sangka kisah aku dapat top 5....alhamdulillah..tu pon dah cukup...maknanye kisah aku berjaya menyayat hati MUNI...;))

nmpak sgt dah lama tak berblogging...smp bende tu pon tak tau..padahal contest tu tutup 1 jun...sekarang dah bape haribulan...ape punye slow lah aku nie...lalala.....


kisah aku dapat no 2...hepi rasa nya bila dapat berkongsi kisah dengan kawan-kawan....

nota gedik:- nak masuk contest lagi lah!!!!

TQ SUDI BACA
LURVE, EMOK :))

1 comment:

  1. takpe...itu dipanggil waktu berhibernasi...

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.