Followers

Saturday, July 16, 2011

~ ni lah natijahnya bila SMS tyme masak ~

Assalamualaikum...sejak cuti sem ni...aku duk umah..membeso kan badan..
ibu bising gak...suh belajo masak..
dengan alasan yang tak masuk akal...
aku jawab...
'kak ngah tak nak kawin ag'
hahaha....*tak de kene mengena kan??
cubit pipi kang...huhuhu...

tapi ada tyme aku gatal gak nak masak..
ibu pon lepas kan lah bab2 masak ni kat anak dara die yang pemalas nie..hahaha..

tgk gambar kat bawah...
aku masak ayam masak kicap..
ermmm..nampak macam sedap...

cuba korang letak jari kat peha ayam tu, cuba rasa..
hahahahaha...
nama jer ayam masak kicap..
tapi rasa macam ayam masak merah....
*aku cakap macam ek?? bukan macam lagi wei...mmg rasa ayam masak merah...(malas nk tekan backspace).hehehe.....

tyme masak rasa bangga giler...berjaya gak aku masak walaupun lauk tak seberapa..
tapi bila dah siap..aku rasa...
aku gelak sendiri..

tu lah NATIJAHnya...bila tgh masak, aku SMS..
dah lah hp smp dua...
kalau hp der 3??? mau jadi ayam rentung tau!!!

ape ibu kate???
'bertuah punya budak!!!"


luaran=ayam masak kicap
rasa=ayam masak merah
terlebih sos sudah...
hahaha.....

p/s:- nak try masak roti tapi rasa nasi goreng......;))

4 comments:

  1. HAHAHA, apelah. Aku masak tak pernah lagi jadi camni..

    ReplyDelete
  2. two in one tuuu.
    tahniah le.
    hehehe. :)

    ReplyDelete
  3. saya sgt suka roti rasa ns goreng tu... :)

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.