Followers

Monday, August 1, 2011

~ aku bukan TAK SUKA puasa.....SUKA!!!! tapi.........~



motif aku letak gambar air barli nie??
yelah, bulan2 puasa nie...air ni lah yang aku kene minum..
sebab??
untuk melawaskan benda yang tak lawas..
hahaha..

air barli nie bagus untuk melancarkan pengaliran pembuangan air...
air kecil yer...bukan besar..
yelah, puasa2 nie mestilah air dalam badan kurang..
maka..air barli lah alternatif yang bagus sekali diambil untuk mengatasi masalah ini...

aku tak tau lah orang lain macam ner..
tapi aku macam nie lah..bila puasa mesti kene minum air barli..
minum tyme sahur dan juga tyme berbuka..
jangan minum tyme siang ari plak..
tu bukan berpuasa name nyer..:))

kalau aku tak minum??
maka, ulang alik ke toilet lah aku..hahaha...

sebab tu aku kata, aku bukan tak suka puasa..
aku suka!!!
cuma bila kekurangan air nie..
badan aku akan mengalami masalah..
ermmm...tapi tak pe...
SABAR!!!

beli yang siap jer kat kedai atau pun beli kat giant or tesco..
tapi beli umah kene rebus dulu lah..
letak air gula dan air suam..
letak ais...jika mahu...


emok:- SELAMAT MENCUBA!!!


1 comment:

Komen anda dihargai.