Followers

Monday, August 22, 2011

~ ni semua salah kakak aku !!! ~

gambar ni ade kene mengena tak dengan entri??
aku letak sebab kucing nie comey...:))


Assalamualaikum....ermm...rindu...sangat rindu..terlalu rindu...mana tak nyer, dekat seminggu aku tak dapat nak on9..ape tah lagi nak jenguk blog picisan dan laman muka buku aku tu....ni semua salah kakak aku!!!!

hahaha..tapi aku tak pe lah..sebagai adik yang prihatin dan berhati mulia + cute, aku rela....
aku bagi kakak aku pinjam laptop dan berukband aku nie..bagi peluang kat 'si berdarah manis' tu cari apa- apa yang patut untuk majlis dia nanti..huhu....*korang dah pikir ape yang aku ingin sampaikan??*

kerana kakak aku juga lah, blog aku ni bersawang..dan yang yang paling sadis aku tak tau entri terbaru bloggers..sedih tak?? *sila sedih sekarang* :))

tapi tak pe...aku akan berusaha untuk membaca entri kalian dan memberi komen walau sepatah dua...*untuk menunjukkan tanda sokongan yang tidak berbelah bahagi*

p/s:- raya...baju baru, kasut baru, tudung baru...header baru???? *berharap*


4 comments:

  1. i pon baju baru, kasut baru, tudung baru, header baru. ;p

    ReplyDelete
  2. @ kinn...nak header baru gak!!! tapi tak reti nak buat..heheh..

    ReplyDelete
  3. baiknye adik ni. sabar je dgn kakak dia. ok, komen lapan prkataan, haha (sokongan)

    ReplyDelete
  4. @ akito....terima kasih kerana menyokong..hehehe..

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.