Followers

Friday, September 2, 2011

~ 200 sudah ~

ok..ini entri bangga..tapi bukan bangga dengan korang yang dah der followers 1000 keatas..tapi nak bangga dengan korang yang ade followers 10 ke bawah jer...boleh kan?? :))

ari ni...bersamaan 4 Syawal, ada insan yang telah menjadi pengikut aku yang ke 200....terima kasih kerana sudi follow saye :)) *tersipu-sipu malu*

siapakah gerangan nya?? mari kita lihat..sapa yang kena!!!!


aku pon ape lagi..teros lah terjah ke blog followers aku yang ke- 200 nie...


jom ramai- ramai terjah ZUL FATTAH

ini lah gerangan nyer..lalala....*aku sedang menguatkan iman*...anda bagaimana?? :))

p/s:- terharu bila blog picisan ini juga mendapat perhatian :))

3 comments:

Komen anda dihargai.