Followers

Friday, September 2, 2011

~ RAYA 2011 : mak andam terjun !! ~

Assalamualaikum...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR BATIN...
macam mane dengan hari raya korang?? mesti meriah kan? hari raya aku biasa2 jer...masih dapat duit raya tau!!! jangan jeles..huhuhu...*pas ni dah keje, aku plak kene hulur wit raya*..

tahun ni, selain menyambut hari raya yang mulia, aku juga ade tugas baru...ape die?? jadi mak andam terjun..
sape yang aku terjun kan?? semesti nya kakak aku...memandangkan tahun ni tahun pertama raya kami bertudung, maka kene lah cantek+comey sikit..huhu...

malas nak cite banyak..layan gambar kat bawah !!! :))


mulut terkumat kamit..
membebel kat akak sendiri..

cucuk jarum kat kepala nanti baru tau!!!

aku beriya betul kan tudung die...
die sibuk berposing plak...

last step..
lau tak cantek jugak tak tau lah...
hahaha...

p/s:- kakak aku rasa die cantek sgt masa hari raya..maka, aku BERJAYA jadi mak andam terjun!!!

6 comments:

  1. ade bakat terpendam tu sebenarnya..=)

    ReplyDelete
  2. wah..cantik r tu... haha..slamat hari raya..
    dan salam kenal.

    ReplyDelete
  3. @Zul Fattah

    selamat hari raya..salam perkenalan..terima kasih kerana jadi follower saya yg ke 200 :))

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.