Followers

Saturday, September 3, 2011

~ RAYA 2011 : aku RASA aku model ~

sekarang ni, asik cite pasal raya jer..yelah..dah kate pon tengah raya kan?? apa lah aku nie..huhu...aku pon tak nak lepas peluang nak kongsi dengan korang pasal hari raya aku...tak payah taip banyak2 lah sebab nanti korang busan nak baca..maka, gambar raya akan menerangkan segala nya..boleh??

raya tahun ni  aku bertudung...weeiii....rasa aku sangat cantek dan ayu...wa tak tipu bro!!! hahaha...
kadang- kadang aku rasa aku macam model plak...uuweeekkk.....korang harus faham..nak jadi model sebenar memang tak layak lah kan..maka, perasan sendiri je lah..huhuhu...


model contact lens...:))

model baju raya....

model kuih raya + baju kurung cotton :))

model kuih mazola....

model teh lipton + cincin belah rotan...

model wah chan...nampak tak?? :))

model malu- malu siput :p

model shawl...

model 1 hepi family..:))
lurve...

model gen2

model ape??

model ganas!!!

model dera sepupu sendiri :p
tarik rambut...

tarik kain plak!!!

model dah insaf..
nak wit raya...:))

baik sangat..
sampai bagi handset..
:))

model MCd

model jauh...tapi dekat..:))

p/s:- nak jadi model?? mampukah?? :p

5 comments:

Komen anda dihargai.