Followers

Friday, November 25, 2011

~ saya dah tak boleh nak berBBM lagi ~

Assalamualaikum.....hari ni update blog berani mati sebab guna pc opis..hahaha....ade aku kisah?? berlagak plak pompuan ni..kang boss sergah dari belakang, tak cukup tanah nak lari...lalalalala....

nampak jer macam cool....dalam hati ni Tuhan aje yang tau...kalau boss nampak nie, mampus aku..."hey!! budak praktikal..aku suruh kau buat stori..bukan update belog..hahaha"...*itu hanyalah imaginasi si penulis...:))

kenapa tajuk entri aku?? lihat di bawah....:))





kejadian berlaku di surau Utusan Malaysia...aku memang suka cucuk jari sendiri bila nak pakai tudung...hahaha...

sakit nye Tuhan ajer yang tahu,,,nampak macam kecik jer, tapi berdenyut-denyut...tu yang sampai aku tak leh nak berBBM tu....hari tersebut aku taip bb guna tangan kanan jer...mula la taip lembap macam siput...huhu....

p/s:- dua kali tercucuk jari...rupa-rupanya ada benda tak elok yang nak jadi....:(

1 comment:

  1. moga Allah menjauhkan segala musibah dan iera selamat menjalani latihan praktikal.

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.