Followers

Saturday, September 24, 2011

~ entri cemas-blog kembali bersawang ~

assalamualaikum....entri ari ni kene taip laju2 skit sebab aku sekarang dekat opis...maka untuk mengelakkan diri dari di nampak oleh bos maka kene laju kan sikit tahap menaip..hahaha....

rindu sangat nak berblogging macam dulu...sekarang ni tak dapat dah sebab lappy rosak...pastu sekarang dah stat praktikal dekat utusan...macam ner praktikal??

sangat sangat sangat sangat best!!!! banyak kan sangat aku?? makne nyer memang best..huhuhu...

 sebagai entri pertama cemas aku...aku nak berlagak sikit...jap ek....

p/s:- bersama- sama lah melihat link tersebut...tengok nama sape tu?? hehehe...
sama dengan tuan tanah belog ni kan?? lalalala....







Saturday, September 3, 2011

~ wartawan ditembak di Somalia...mampukah aku??? ~


Jurukamera BernamaTV terbunuh ditembak di Somalia

02/09/2011 11:43pm

KUALA LUMPUR 2 Sept. - Jurukamera BernamaTV Noramfaizul Mohd. Nor, 41, meninggal dunia setelah terkena tembakan curi semasa membuat liputan Misi Kemanusiaan Kelab Putera 1Malaysia dan BAKTI di Mogadishu, Somalia malam ini.

Wartawan BernamaTV Khairulanuar Yahaya yang turut serta dalam misi itu berkata, kejadian itu berlaku semasa Noramfaizul bersama rakan media elektronik yang sedang menaiki trak dalam perjalanan ke sebuah pusat komersial untuk menghantar berita telah terkena tembakan curi yang mengenai bahunya dan menembusi parunya.

Kejadian itu berlaku pada pukul 10.30 malam waktu Malaysia dan Noramfaizul meninggal dunia semasa menerima rawatan pada pukul 11.07 malam waktu Malaysia (Malaysia lima jam lebih awal dari Mogadishu), katanya.

Khairulanuar berkata, tembakan itu ditujukan kepada trak tentera kerajaan yang mengiringi pasukan media dalam liputan berita telah tersasar dan mengena Noramfaizul yang duduk berdekatan tingkap.

Misi tersebut yang berlepas pada 28 Ogos dari Kuala Lumpur, dijangka pulang 8 September ini. - Bernama

sumber dipetik daripada UTUSAN ONLINE

p/s:- mampukah aku menjadi seorang wartawan???

~ RAYA 2011 : aku RASA aku model ~

sekarang ni, asik cite pasal raya jer..yelah..dah kate pon tengah raya kan?? apa lah aku nie..huhu...aku pon tak nak lepas peluang nak kongsi dengan korang pasal hari raya aku...tak payah taip banyak2 lah sebab nanti korang busan nak baca..maka, gambar raya akan menerangkan segala nya..boleh??

raya tahun ni  aku bertudung...weeiii....rasa aku sangat cantek dan ayu...wa tak tipu bro!!! hahaha...
kadang- kadang aku rasa aku macam model plak...uuweeekkk.....korang harus faham..nak jadi model sebenar memang tak layak lah kan..maka, perasan sendiri je lah..huhuhu...


model contact lens...:))

model baju raya....

model kuih raya + baju kurung cotton :))

model kuih mazola....

model teh lipton + cincin belah rotan...

model wah chan...nampak tak?? :))

model malu- malu siput :p

model shawl...

model 1 hepi family..:))
lurve...

model gen2

model ape??

model ganas!!!

model dera sepupu sendiri :p
tarik rambut...

tarik kain plak!!!

model dah insaf..
nak wit raya...:))

baik sangat..
sampai bagi handset..
:))

model MCd

model jauh...tapi dekat..:))

p/s:- nak jadi model?? mampukah?? :p

Friday, September 2, 2011

~ 200 sudah ~

ok..ini entri bangga..tapi bukan bangga dengan korang yang dah der followers 1000 keatas..tapi nak bangga dengan korang yang ade followers 10 ke bawah jer...boleh kan?? :))

ari ni...bersamaan 4 Syawal, ada insan yang telah menjadi pengikut aku yang ke 200....terima kasih kerana sudi follow saye :)) *tersipu-sipu malu*

siapakah gerangan nya?? mari kita lihat..sapa yang kena!!!!


aku pon ape lagi..teros lah terjah ke blog followers aku yang ke- 200 nie...


jom ramai- ramai terjah ZUL FATTAH

ini lah gerangan nyer..lalala....*aku sedang menguatkan iman*...anda bagaimana?? :))

p/s:- terharu bila blog picisan ini juga mendapat perhatian :))

~ RAYA 2011 : mak andam terjun !! ~

Assalamualaikum...SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..
MAAF ZAHIR BATIN...
macam mane dengan hari raya korang?? mesti meriah kan? hari raya aku biasa2 jer...masih dapat duit raya tau!!! jangan jeles..huhuhu...*pas ni dah keje, aku plak kene hulur wit raya*..

tahun ni, selain menyambut hari raya yang mulia, aku juga ade tugas baru...ape die?? jadi mak andam terjun..
sape yang aku terjun kan?? semesti nya kakak aku...memandangkan tahun ni tahun pertama raya kami bertudung, maka kene lah cantek+comey sikit..huhu...

malas nak cite banyak..layan gambar kat bawah !!! :))


mulut terkumat kamit..
membebel kat akak sendiri..

cucuk jarum kat kepala nanti baru tau!!!

aku beriya betul kan tudung die...
die sibuk berposing plak...

last step..
lau tak cantek jugak tak tau lah...
hahaha...

p/s:- kakak aku rasa die cantek sgt masa hari raya..maka, aku BERJAYA jadi mak andam terjun!!!