Followers

Monday, January 16, 2012

~ berusaha nak naik binatang ~

hai kawan-kawan....cehh...guna kata ganda kat kawan..gaya lah ramai sangat kawan yang baca belog kau...hahaha...entri sebelum ni aku bitaw yang aku bercuti-cuti malaysia ke Cameron Highlands kan?? entri kali ni pun sama gak...aku masih di sana....

entri kali ni aku nak cerita yang aku sangat berusaha keras untuk naik binatang ni....selain nak naik binatang, aku juga berusaha untuk menyembunyikan peha aku yang kurang kecik ni...oleh itu, sebelum dapat hasil yang memuaskan, mulut ni tak benti-benti membebel..kesian kepada insan yang amek pix aku ni...tadah teling aje lah...:p

nampak pix tu macam normal..tapi cube korang tengok mulut aku..fuuuhhh...tak benti-benti membebel ni....jangan lah amek dulu...nak duduk dalam binatang ni...amek elok-elok tau..jangan bagi nampak peha..sorok peha sikit..bla bla bla bla.....bebel tak henti-henti ni....

dah tau memang tak muat..nak jugak masukk...hahaha...tak kira!!! nak jugakkkk!!

korang nampak muka aku dalam pix di atas...betapa puas hati nya aku sebab dapat masuk dalam binatang nie..yes!!!! aku tak lah gemuk mana pon..huhu...*sedap kan ati*



akhirnya....aku puas!!! tapi aku kene terima hakikat yang aku memang tak muat masuk dalam binatang tu..tengok lah..lutut terjulurrrrr......hahahaha....

pape pon aku hepi sebab berjaya takluki binatang ni..lalalala.....:))

3 comments:

  1. jgn takluki binatang tuh!
    runtuh nanti :D
    ehehehehe

    ReplyDelete
  2. NICE BLOG....pakjoe nk bg tau nie pakjoe ada byk lg tip,tuto n cerita blog yg nk bg kt tuan blog jemput siggah ke laman bl0g pakjoe jgn lpa tau sbb pakjoe dh follow..lg 1 pakjoe nk bg tau dekat tuan blog mai terjah sini http://pakjoe-pakjoe.blogspot.com/2012/01/orang-kata-janganjangan-le-x-dengar-ke.html

    ReplyDelete
  3. hahahaa.. ala comeyynye die... macam budak tadika. hehe

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.