Followers

Friday, February 17, 2012

~ rumah aku kene serang dgn abang-abang askar ??~

apakah?? benarkah?? apa yang sedang berlaku sebenar nya..betol ke rumah aku kene serang dengan abang-abang askar?? kata ganda digunakan..bermakna ramai lah bilangan abang-abang askar tu kan?? fuuhhh...ni lah dikatakan, rezeki jangan ditolak...jodoh mungkin?? :)) gatai lah minah sorang ni....

9 Februari 2012...petang tu aku sekeluarga menerima kedatangan abang-abang askar..agak ramai disitu yer..adalah dalam 15 orang..kenapa dorang datang?? ni lah untung nya bila berkahwin dengan askar...sebab anggota mereka akan datang rumah kome untuk membantu..macam kes aku ni, akak aku akan berkahwin dengan seorang anggota askar..so, ramai gak lah anggota yang diarahkan untuk membantu agar majlis berjalan dengan lancar....:))

keje aku hari tu senang jer...tayang muka..hahaha...mampu?? gurau jer kay...aku tolong ibu & ayah..tolong hidangkan makanan dekat abang-abang askar tu....sambil-sambil tu, mata duk usha-usha  gak..mana tau ketemu jodoh ker..hahaha.....jom layan pix yang sempat aku amek masa abang-abang askar ni tengah pasang khemah depan rumah aku...:))


sangat meriah rumah aku time ni...abang askar ramai plak...
dorang menjerit jer dah rupa orang nak berkawad....
best!!!!

aku tukang tengok jer..
untunglah..kenduri kahwin ramai orang tolong..
kan??? :p

nak pasang kipas & lampu...
kemah ni untuk hari nikah akak aku yer..
harap maklum...

abang askar punya ramai..
sampai nama pon tak tau..
:))

hampir siap...
yeah!!!! :p

persiapan untuk meja buffet..
:))

yang duduk tu sape??
die mesti lah bos..lau die anggota, die tak duduk..
huhu...:))

time kasih abg askar :))

hari abang-abang askar tu pasang khemah, akak aku baru lepas berinai...seronok ker berinai?? kenapa aku tak minat ek?? ibu & makcik-makcik aku beriya dapat pakai inai...ishh..aku tak minat....:p

p/s:- abang-abang askar mintak nombor telipon...bukan main ramai ag abang-abang askar tu...:))
*gatai tak abih2 *

2 comments:

  1. k0 memang kan..suke nak gatal dgn askar..hahaha

    ReplyDelete
  2. salam ziarah jemput lawat disini dan dapatkan barangan muslimah dan koleksi buku2 menarik dr ustaz riduan serta hadiah istimewa.semoga mendapat manfaatnya~ :)
    http://e-storebasyirah.blogspot.com/p/pembukaan-e-store-basyirah.html

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.