Followers

Monday, April 29, 2013

AKU & KENANGAN....

aku...perempuan...errmmm...perempuan tak boleh lari dengan emosi dan sifat sentimental nyer..bukan sakit mental yer...hikhik...bila cakap pasal kenangan ni..errmm..aku ni boleh dikatakan perempuan yang sangat sangat sangat sangat ingat kenangan yang pernah aku lalui...tak kira la manis ke...masam ke...pahit ke..tawar ke....masam masam manis ker...ishh..senang cite asalkan kenangan tu ada rasa, aku akan ingat dan kenang....:))

kenapa tiba-tiba aku nak bercakap pasal kenangan?? sebab sekarang ni tengah hujan..so sesuai la dengan cuaca yang sejuk ni dengan kenangan...ke tak de kene mengena?? hahaha.... tak kisah..nak cite gak..haddoo??? :p

bila aku dengan SESEORANG....opcoz ade kenangan...so selain ingat kenangan tu dalam kepala otak ni...aku ada cara lain tuk ingat kenangan tu...


BUKU NOTA




aku akan tulis segala kenangan antara aku dan dia..bila baca balik...mesti aku tersengih sorang-sorang..hahaha...dan akan salin balik setiap sms (dulu) dan bbm (sekarang) yang si dia hantar kat aku...sweet kan aku?? lalala..tapi kadang-kadang aku skip je tak tulih..mana larat wei...mau patah jari jemari aku yang montok ni..hahaha....

selain tu, segala tiket wayang yang aku dan si dia gi tengok,aku akan simpan...resit barang yang aku beli tuk si dia pon aku akan simpan...so jangan tanya kenapa kalau buku nota aku tebal semacam..sebab aku selitkan semua dalam tu...

tu lebih memudahkan...aku akan tulih tarikh dan masa...yelah, tak lah sume benda aku boleh ingat kan...

so, adakah aku ni tergolongan dalam golongan perempuan yang sweet?? hahaha....

BILA PUTUS CINTA?? aku tak buang pon buku nota aku tu...aku simpan...saje buat kenangan...hikhik..boleh baca balik, boleh bagi anak-anak baca...baru dorang tahu betapa sweet nyer ibu mereka ini...lalala...nahh TIPS PUTUS CINTA

p/s:- jangan ditanya berapa banyak buku nota yang aku dah ade....:p



1 comment:

  1. hmm, boleyh buat novel darh buku nota turh,, hii

    ReplyDelete

Komen anda dihargai.